Gastos de envío:
GRATIS
A Estados Unidos de America
Descripción Hardcover. Condición: new. This item is printed on demand. Nº de ref. del artículo: 9781789206616
Descripción Condición: New. Nº de ref. del artículo: ABLIING23Mar2912160183728
Descripción Condición: New. Nº de ref. del artículo: 38706156-n
Descripción Condición: New. Nº de ref. del artículo: I-9781789206616
Descripción Hardcover. Condición: Brand New. 256 pages. 9.00x6.00x0.75 inches. In Stock. Nº de ref. del artículo: x-1789206618
Descripción Hardcover. Condición: New. Special order direct from the distributor. Nº de ref. del artículo: ING9781789206616
Descripción Condición: New. Nº de ref. del artículo: 38706156-n
Descripción Gebunden. Condición: New. Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Über den Autorrnrnn Ardis Storm-Mathisen is Research Professor at Consumption Research Norway and at the Faculty of Education, Oslo Metropolitan University.Inhaltsverzeichnisrnrnn Acknowledgeme. Nº de ref. del artículo: 314663025
Descripción Nº de ref. del artículo: STOCK11146256
Descripción Buch. Condición: Neu. nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Deriving from innovative new work by six researchers, this book questions what the new media's role is in contemporary Africa. The chapters are diverse - covering different areas of sociality in different countries - but they unite in their methodological and analytical foundation. The focus is on media-related practices, which require engagement with different perspectives and concerns while situating these in a wider analytical context. The contributions to this collection provide fresh ethnographic descriptions of how new media practices can affect socialities in significant but unpredictable ways. Nº de ref. del artículo: 9781789206616