Artículos relacionados a What The Customer Wants You To Know: How Everybody...

What The Customer Wants You To Know: How Everybody Needs to Think Differently About Sales - Tapa dura

  • 3,7
    268 calificaciones proporcionadas por Goodreads
 
9781591841654: What The Customer Wants You To Know: How Everybody Needs to Think Differently About Sales
Ver todas las copias de esta edición ISBN.
 
 
Book by Charan Ram

"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.

Reseña del editor:
The best-selling author of What the CEO Wants You to Know explains the importance of addressing customer problems and needs as a starting point in the sales process; counseling sales professionals on such areas as revenue growth, customized solutions, and the process through which purchasing decisions are made.
Biografía del autor:
RAM CHARAN is a highly acclaimed business adviser, speaker, teacher, and the author or coauthor of many bestselling business books, including What the CEO Wants You to Know and Execution. For more than thirty-five years, he has worked behind the scenes at Fortune 100 companies like GE, Bank of America, DuPont, Thomson Financial, Honeywell, Home Depot, and Verizon to help senior executives develop and implement strategic plans.

"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.

  • EditorialPortfolio
  • Año de publicación2008
  • ISBN 10 1591841658
  • ISBN 13 9781591841654
  • EncuadernaciónTapa dura
  • Número de páginas156
  • Valoración
    • 3,7
      268 calificaciones proporcionadas por Goodreads

Comprar nuevo

Ver este artículo

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America

Destinos, gastos y plazos de envío

Añadir al carrito

Otras ediciones populares con el mismo título

9780143065685: What the Customer Wants You to Know: How Everybody Needs to Think Differently about Sales

Edición Destacada

ISBN 10:  0143065688 ISBN 13:  9780143065685
Editorial: Penguin Portfolio, 2008
Tapa blanda

  • 9780670081851: What the Customer Wants You to Know: How Everybody Needs to Think Differently About Sales

    Pengui..., 2008
    Tapa dura

  • 9780718154219: What the Customer Wants You to Know: How Everybody Needs to Think Differently About Sales

    Michae..., 2008
    Tapa dura

Los mejores resultados en AbeBooks

Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
Gulf Coast Books
(Memphis, TN, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: New. Nº de ref. del artículo: 1591841658-11-26600908

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 15,42
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
Orion Tech
(Kingwood, TX, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: New. Nº de ref. del artículo: 1591841658-11-16757642

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 15,42
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Brand: Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
Ergodebooks
(Houston, TX, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: New. From the bestselling author of What the CEO Wants You to Know?how to rethink sales from the outside in?We have to face the truth: the process of selling is broken. Customers have more choices and are under intense pressure. Yet few companies are facing this reality. When they don?t, a lingering malaise sets in.?More than ever these days, the sales process tends to be a war about price?a frustrating, unpleasant war that takes all the fun out of selling.But there?s a better way to think about sales, says bestselling author Ram Charan, who is famous for clarifying and simplifying difficult business problems. What the customer wants you to know is how his or her business works, so you can help make it work better. It sounds simple, but there?s a catch: you won?t be able to do that with your traditional sales approach.Instead of starting with your product or service, start with your customer?s problems. Focus on becoming your customer?s trusted partner, someone he can turn to for creative, cost-effective solutions that are based on your deep knowledge of his values, goals, problems, and customers.This book defines a new approach to selling?which Charan calls value creation selling?that while radical is nonetheless practical. VCS has been battle-tested in companies in a variety of industries, such as Unifi, Mead-Westvaco, and Thomson Financial. It will enable you to:? Gain a deeper knowledge of your customer?s problems? Understand how your customer?s company really makes decisions? Help your customer improve margins and drive revenue growth? Connect sales with other key functions such as finance and manufacturing? Come up with new customized offerings? Make price much less of an issueVCS gets you out of the hell of commoditization and low prices. It differentiates you from the competition, paving the way to better pricing, better margins, and higher revenue growth, built on win-win relationships that deepen over time.Someday, every company will listen more closely to the customer, and every manager will realize that sales is everyone?s business, not just the sales department?s. In the meantime, this eye-opening book will show you how to get started. Nº de ref. del artículo: DADAX1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 15,43
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
Big Bill's Books
(Wimberley, TX, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: new. Brand New Copy. Nº de ref. del artículo: BBB_new1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 20,97
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 2,75
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
GoldenDragon
(Houston, TX, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: new. Buy for Great customer experience. Nº de ref. del artículo: GoldenDragon1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 22,63
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 2,98
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
Wizard Books
(Long Beach, CA, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: new. New. Nº de ref. del artículo: Wizard1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 25,16
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 3,21
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen del vendedor

Ram Charan
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Original o primera edición Cantidad disponible: 1
Librería:
Mad Hatter Bookstore
(Westbank, BC, Canada)

Descripción Hardcover. Condición: New. Estado de la sobrecubierta: New. 1st Edition. Brand New and unread- " there's a better way to think about sales, says bestselling author Ram Charan, who is famous for clarifying and simplifying difficult business problems. What the customer wants you to know is how his or her business works, so you can help make it work better. It sounds simple, but there's a catch: you won't be able to do that with your traditional sales approach. Instead of starting with your product or service, start with your customer's problems. Focus on becoming your customer's trusted partner, someone he can turn to for creative, cost-effective solutions that are based on your deep knowledge of his values, goals, problems, and customers. This book defines a new approach to selling which Charan calls value creation selling that while radical is nonetheless practical. VCS has been battle-tested in companies in a variety of industries, such as Unifi, Mead-Westvaco, and Thomson Financial. It will enable you to: Gain a deeper knowledge of your customer's problems Understand how your customer's company really makes decisions Help your customer improve margins and drive revenue growth Connect sales with other key functions such as finance and manufacturing Come up with new customized offerings Make price much less of an issue VCS gets you out of the hell of commoditization and low prices. It differentiates you from the competition, paving the way to better pricing, better margins, and higher revenue growth, built on win-win relationships that deepen over time. Someday, every company will listen more closely to the customer, and every manager will realize that sales is everyone's business, not just the sales department's. In the meantime, this eye-opening book will show you how to get started.". Nº de ref. del artículo: 011068

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 12,77
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 17,37
De Canada a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
GoldBooks
(Denver, CO, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: new. New Copy. Customer Service Guaranteed. Nº de ref. del artículo: think1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 26,95
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 3,90
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
Front Cover Books
(Denver, CO, Estados Unidos de America)

Descripción Condición: new. Nº de ref. del artículo: FrontCover1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 28,19
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 3,94
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Charan, Ram
Publicado por Portfolio (2007)
ISBN 10: 1591841658 ISBN 13: 9781591841654
Nuevo Tapa dura Cantidad disponible: 1
Librería:
GoldenWavesOfBooks
(Fayetteville, TX, Estados Unidos de America)

Descripción Hardcover. Condición: new. New. Fast Shipping and good customer service. Nº de ref. del artículo: Holz_New_1591841658

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 34,00
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 3,67
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío

Existen otras copia(s) de este libro

Ver todos los resultados de su búsqueda