Artículos relacionados a Re-Theorizing Discipline in Education: Problems, Politics,...

Re-Theorizing Discipline in Education: Problems, Politics, and Possibilities (34) (Complicated Conversation: A Book Series of Curriculum Studies)

 
9781433109669: Re-Theorizing Discipline in Education: Problems, Politics, and Possibilities (34) (Complicated Conversation: A Book Series of Curriculum Studies)
Ver todas las copias de esta edición ISBN.
 
 
Book by Zsuzsa Millei Tom G Griffiths Robert John Parkes

"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.

Críticas:
"At last a book that puts discipline in its place. Instead of prescribing new ways to correct unruly young people and their teachers, this volume provides a sophisticated and compelling demonstration of discipline's complexity, problems, and productive promise. A must-read volume for any educator open to the possibility that discipline can be understood and practised differently." (Jenny Gore, Professor, Dean and Head of School, School of Education, University of Newcastle, Australia) "Thinking differently about classroom management and school discipline is the promise but also the achievement of this extremely interesting and timely book. Drawing from Foucault and others and ranging across contexts from martial arts to international relations as well as schooling, it both illuminates and provokes. Highly recommended." (Bill Green, Strategic Research Professor, Research Institute for Professional Practice, Learning and Education, Charles Sturt University, Australia)
Reseña del editor:
For over a century, teachers, parents, and school leaders have lamented a loss of `discipline' in classrooms. Caught between guidance approaches on the one hand and a call for zero tolerance on the other, current debates rarely venture beyond the terrain of implementation strategies. This book aims to reinvigorate thinking on `discipline' in education by challenging the notions, foundations, and paradigms that underpin its use in policy and practice. It confronts the understanding of `discipline' as purely repressive, and raises the possibility of enabling forms and conceptualizations of `discipline' that challenge tokenistic avenues for students' liberation and enhance students' capacity for agency. This book is an essential resource for university lecturers, pre-service and in-service teachers, policymakers, and educational administrators who want to re-think `discipline' in education in ways that move beyond a concern with managing disorder, to generate alternative understandings that can make a difference in students' lives.

"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.

Comprar nuevo

Ver este artículo

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America

Destinos, gastos y plazos de envío

Añadir al carrito

Los mejores resultados en AbeBooks

Imagen de archivo

Robert John Parkes
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo PAP Cantidad disponible: 15
Librería:
PBShop.store US
(Wood Dale, IL, Estados Unidos de America)

Descripción PAP. Condición: New. New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000. Nº de ref. del artículo: CX-9781433109669

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 36,79
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Zsuzsa Millei (Ed), Tom G. Griffiths, Robert John Parkes
Publicado por Peter Lang (2010)
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Tapa blanda Cantidad disponible: 5
Librería:
Brook Bookstore
(Milano, MI, Italia)

Descripción Condición: new. Nº de ref. del artículo: d3f9ccb527cd4b73d7a1ffa549e68809

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 35,83
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 8,00
De Italia a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Zsuzsa Millei
Publicado por Peter Lang Publishing Inc (2010)
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Paperback Cantidad disponible: > 20
Impresión bajo demanda
Librería:
THE SAINT BOOKSTORE
(Southport, Reino Unido)

Descripción Paperback. Condición: New. This item is printed on demand. New copy - Usually dispatched within 5-9 working days. Nº de ref. del artículo: C9781433109669

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 35,25
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 10,51
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

William F. Pinar
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Tapa blanda Cantidad disponible: > 20
Impresión bajo demanda
Librería:
Ria Christie Collections
(Uxbridge, Reino Unido)

Descripción Condición: New. PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK. No. book. Nº de ref. del artículo: ria9781433109669_lsuk

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 34,53
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 11,72
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Zsuzsa Millei; Tom G. Griffiths; Robert John Parkes
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Tapa blanda Cantidad disponible: > 20
Librería:
Ria Christie Collections
(Uxbridge, Reino Unido)

Descripción Condición: New. In. Nº de ref. del artículo: ria9781433109669_new

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 35,71
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 11,72
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Zsuzsa Millei
Publicado por Peter Lang Pub Inc (2010)
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Paperback Cantidad disponible: 2
Librería:
Revaluation Books
(Exeter, Reino Unido)

Descripción Paperback. Condición: Brand New. 192 pages. 8.75x5.75x0.25 inches. In Stock. Nº de ref. del artículo: __1433109662

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 35,70
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 11,74
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Millei, Zsuzsanna
Publicado por Peter Lang US 2010-06 (2010)
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo PF Cantidad disponible: 10
Librería:
Chiron Media
(Wallingford, Reino Unido)

Descripción PF. Condición: New. Nº de ref. del artículo: 6666-IUK-9781433109669

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 38,17
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 17,60
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen del vendedor

Zsuzsanna Millei
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Taschenbuch Cantidad disponible: 2
Impresión bajo demanda
Librería:
BuchWeltWeit Ludwig Meier e.K.
(Bergisch Gladbach, Alemania)

Descripción Taschenbuch. Condición: Neu. This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -For over a century, teachers, parents, and school leaders have lamented a loss of 'discipline' in classrooms. Caught between guidance approaches on the one hand and a call for zero tolerance on the other, current debates rarely venture beyond the terrain of implementation strategies. This book aims to reinvigorate thinking on 'discipline' in education by challenging the notions, foundations, and paradigms that underpin its use in policy and practice. It confronts the understanding of 'discipline' as purely repressive, and raises the possibility of enabling forms and conceptualizations of 'discipline' that challenge tokenistic avenues for students' liberation and enhance students' capacity for agency. This book is an essential resource for university lecturers, pre-service and in-service teachers, policymakers, and educational administrators who want to re-think 'discipline' in education in ways that move beyond a concern with managing disorder, to generate alternative understandings that can make a difference in students' lives. 194 pp. Englisch. Nº de ref. del artículo: 9781433109669

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 40,50
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 23,00
De Alemania a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Zsuzsa Millei; Tom G. Griffiths; Robert John Parkes
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo PAP Cantidad disponible: 15
Librería:
PBShop.store UK
(Fairford, GLOS, Reino Unido)

Descripción PAP. Condición: New. New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000. Nº de ref. del artículo: CX-9781433109669

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 35,01
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 29,36
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen del vendedor

Zsuzsanna Millei
Publicado por Peter Lang (2010)
ISBN 10: 1433109662 ISBN 13: 9781433109669
Nuevo Taschenbuch Cantidad disponible: 2
Librería:
AHA-BUCH GmbH
(Einbeck, Alemania)

Descripción Taschenbuch. Condición: Neu. Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - For over a century, teachers, parents, and school leaders have lamented a loss of 'discipline' in classrooms. Caught between guidance approaches on the one hand and a call for zero tolerance on the other, current debates rarely venture beyond the terrain of implementation strategies. This book aims to reinvigorate thinking on 'discipline' in education by challenging the notions, foundations, and paradigms that underpin its use in policy and practice. It confronts the understanding of 'discipline' as purely repressive, and raises the possibility of enabling forms and conceptualizations of 'discipline' that challenge tokenistic avenues for students' liberation and enhance students' capacity for agency. This book is an essential resource for university lecturers, pre-service and in-service teachers, policymakers, and educational administrators who want to re-think 'discipline' in education in ways that move beyond a concern with managing disorder, to generate alternative understandings that can make a difference in students' lives. Nº de ref. del artículo: 9781433109669

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar nuevo
EUR 40,50
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 32,99
De Alemania a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío

Existen otras copia(s) de este libro

Ver todos los resultados de su búsqueda