"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Written by experienced teachers, this resource helps elementary school teachers use creativity strategies to enhance gifted students' learningùto stimulate higher level thinking, discovery and invention. The book includes chapters on reading, writing, social studies, mathematics, science, and the arts; incorporates technology where appropriate; and answers common questions such as:
How can I best inspire gifted students within my present curriculum?
What creative strategies work best in specific subject areas?
How can I tie creative processes to specific learning outcomes?
How do I determine the effectiveness of a creative strategy?
How can I encourage my students to explore new avenues for thinking and learning?
"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Gastos de envío:
EUR 3,68
A Estados Unidos de America
Descripción Paperback. Condición: new. New. Fast Shipping and good customer service. Nº de ref. del artículo: Holz_New_1412957788
Descripción Paperback. Condición: new. New. Nº de ref. del artículo: Wizard1412957788
Descripción Paperback. Condición: new. New Copy. Customer Service Guaranteed. Nº de ref. del artículo: think1412957788
Descripción Paperback. Condición: new. Buy for Great customer experience. Nº de ref. del artículo: GoldenDragon1412957788
Descripción Condición: new. Nº de ref. del artículo: FrontCover1412957788
Descripción Condición: New. Nº de ref. del artículo: ABLIING23Mar2411530183688
Descripción Condición: New. Buy with confidence! Book is in new, never-used condition. Nº de ref. del artículo: bk1412957788xvz189zvxnew
Descripción Condición: New. PRINT ON DEMAND Book; New; Fast Shipping from the UK. No. book. Nº de ref. del artículo: ria9781412957786_lsuk
Descripción Paperback. Condición: New. Nº de ref. del artículo: 6666-IUK-9781412957786
Descripción Paperback / softback. Condición: New. This item is printed on demand. New copy - Usually dispatched within 5-9 working days. Nº de ref. del artículo: C9781412957786