Artículos relacionados a Advertising & IMC: Principles and Practice, Global...

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition - Tapa blanda

  • 3,62
    48 calificaciones proporcionadas por Goodreads
 
9781292017396: Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition
Ver todas las copias de esta edición ISBN.
 
 
Reseña del editor:
For introductory courses in advertising An accessible, well-written, and student-friendly approach to advertising. Advertising tracks the changes in today's dynamic world of media and marketing communication-as well as the implications of these changes to traditional practice-and presents them to students through an accessible, well-written approach. The Tenth edition highlights the increasing importance of consumers as the driving force in today's advertising strategies, social media, and the Internet evolution/revolution. It also includes an increased IMC and brand focus. Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab. MyMarketingLab Join over 11 million students benefiting from Pearson MyLabs. This title can be supported by MyMarketingLab, an online homework and tutorial system designed to test and build your understanding. Would you like to use the power of MyMarketingLab to accelerate your learning? You need both an access card and a course ID to access MyMarketingLab. These are the steps you need to take: 1. Make sure that your lecturer is already using the system Ask your lecturer before purchasing a MyLab product as you will need a course ID from them before you can gain access to the system. 2. Check whether an access card has been included with the book at a reduced cost If it has, it will be on the inside back cover of the book. 3. If you have a course ID but no access code, you can benefit from MyMarketingLab at a reduced price by purchasing a pack containing a copy of the book and an access code for MyMarketingLab (ISBN:9781292056487) 4. If your lecturer is using the MyLab and you would like to purchase the product... Go to www.MyMarketingLab.com to buy access to this interactive study programme. For educator access, contact your Pearson representative. To find out who your Pearson representative is, visit www.pearsoned.co.uk/replocator

"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.

  • EditorialPearson Education
  • Año de publicación2014
  • ISBN 10 1292017392
  • ISBN 13 9781292017396
  • EncuadernaciónTapa blanda
  • Número de páginas672
  • Valoración
    • 3,62
      48 calificaciones proporcionadas por Goodreads

Comprar usado

Condición: Aceptable
Good condition.May contain light... Ver este artículo

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America

Destinos, gastos y plazos de envío

Añadir al carrito

Otras ediciones populares con el mismo título

9780133506884: Advertising & IMC: Principles and Practice (Advertising : Principles and Practice)

Edición Destacada

ISBN 10:  0133506886 ISBN 13:  9780133506884
Editorial: Pearson, 2014
Tapa dura

  • 9789332574144: Advertising & Imc: Principles And Practice, 10/E

    PEARSO..., 2016
    Tapa blanda

  • 9780132163729: Advertising & IMC: Principles and Practice: Student Value Edition

    Prenti..., 2011
    Tapa blanda

  • 9780133763539: Advertising & IMC: Principles & Practice

    Pearso..., 2014
    Tapa dura

Los mejores resultados en AbeBooks

Imagen del vendedor

Sandra Moriarty, William D. Wells, Nancy Mitchell
Publicado por Pearson Education Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Paperback Cantidad disponible: 1
Librería:
Giant Giant
(Reston, VA, Estados Unidos de America)

Descripción Paperback. Condición: Good. Good condition.May contain light marking/highlighting.Cover and pages may show some wear.Not Satisfied? Contact us to get a refund. Nº de ref. del artículo: AUS-39_3_142

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 5,69
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Sandra Moriarty, William D. Wells, Nancy Mitchell
Publicado por Pearson Education Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Tapa blanda Cantidad disponible: 1
Librería:
SecondSale
(Montgomery, IL, Estados Unidos de America)

Descripción Condición: Acceptable. Item in acceptable condition including possible liquid damage. As well, answers may be filled in. Lastly, may be missing components, e.g. missing DVDs, CDs, Access Code, etc. Nº de ref. del artículo: 00029613219

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 6,58
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Edición internacional
Edición internacional

Sandra Moriarty, William D. Wells, Nancy Mitchell
Publicado por Pearson Education Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Tapa blanda Cantidad disponible: 1
Edición internacional
Librería:
SecondSale
(Montgomery, IL, Estados Unidos de America)

Descripción Condición: Good. Good condition international edition textbook. Nº de ref. del artículo: 00038169657

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 6,58
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Wells, William D
Publicado por Pearson Education Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Paperback Cantidad disponible: 1
Librería:
WorldofBooks
(Goring-By-Sea, WS, Reino Unido)

Descripción Paperback. Condición: Very Good. The book has been read, but is in excellent condition. Pages are intact and not marred by notes or highlighting. The spine remains undamaged. Nº de ref. del artículo: GOR007291446

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 3,58
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 5,67
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Sandra E. Moriarty
Publicado por Pearson Education Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Tapa blanda Cantidad disponible: 1
Librería:
Irish Booksellers
(Portland, ME, Estados Unidos de America)

Descripción Condición: Good. SHIPS FROM USA. Used books have different signs of use and do not include supplemental materials such as CDs, Dvds, Access Codes, charts or any other extra material. All used books might have various degrees of writing, highliting and wear and tear and possibly be an ex-library with the usual stickers and stamps. Dust Jackets are not guaranteed and when still present, they will have various degrees of tear and damage. All images are Stock Photos, not of the actual item. book. Nº de ref. del artículo: 1292017392-R

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 11,24
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: GRATIS
A Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Moriarty, Sandra, Mitchell, Nancy D., Wells, William D.
Publicado por Pearson Education, Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Tapa blanda Cantidad disponible: 1
Librería:
Better World Books Ltd
(Dunfermline, Reino Unido)

Descripción Condición: Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects. Nº de ref. del artículo: 13926809-6

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 6,41
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 9,44
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío
Imagen de archivo

Sandra Moriarty, William D. Wells, Nancy Mitchell
Publicado por Pearson Education Limited (2014)
ISBN 10: 1292017392 ISBN 13: 9781292017396
Antiguo o usado Paperback Cantidad disponible: 1
Librería:
Mispah books
(Redhill, SURRE, Reino Unido)

Descripción Paperback. Condición: Like New. Like New. book. Nº de ref. del artículo: ERICA77312920173926

Más información sobre este vendedor | Contactar al vendedor

Comprar usado
EUR 69,33
Convertir moneda

Añadir al carrito

Gastos de envío: EUR 29,52
De Reino Unido a Estados Unidos de America
Destinos, gastos y plazos de envío