"Sinopsis" puede pertenecer a otra edición de este libro.
"Sobre este título" puede pertenecer a otra edición de este libro.
Gastos de envío:
EUR 3,67
A Estados Unidos de America
Descripción Paperback. Condición: new. New. Fast Shipping and good customer service. Nº de ref. del artículo: Holz_New_0851707173
Descripción Paperback. Condición: new. New. Nº de ref. del artículo: Wizard0851707173
Descripción Paperback. Condición: new. Buy for Great customer experience. Nº de ref. del artículo: GoldenDragon0851707173
Descripción Paperback. Condición: new. New Copy. Customer Service Guaranteed. Nº de ref. del artículo: think0851707173
Descripción Paperback. Condición: new. Brand New Copy. Nº de ref. del artículo: BBB_new0851707173
Descripción Condición: new. Nº de ref. del artículo: FrontCover0851707173
Descripción Condición: New. Brand New. Nº de ref. del artículo: 9780851707174
Descripción PAP. Condición: New. New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000. Nº de ref. del artículo: FV-9780851707174
Descripción Condición: new. Nº de ref. del artículo: 90be062366c07023f1464733b2264117
Descripción Softcover. Condición: New. 1999. This text seeks to revise notions of film genre. It connects the roles played by industry critics and audiences in making and re-making genre. In a critique of major voices in the history of genre theory from Aristotle to Wittgenstein, Altman reveals the conflicting stakes for which the genre game has been played. Recognizing that the very term "genre" has different meaning for different groups, he bases his genre theory on the uneasy competitive yet complimentary relationship among genre users and discusses a range of films from "The Great Train Robbery" to "Star Wars", and from "The Jazz Singer" to "The Player". Nº de ref. del artículo: DADAX0851707173